reklama

A nechcel by si so mnou bývať? Lebo ja s tebou hej

Milý môj nový spolubývajúci/spolubývajúca.Iste sa čuduješ, prečo ti píšem list, keď ťa ani nepoznám, no práve to je ten hlavný dôvod. Starý spolubývajúci mi z izby odchádza a ja potrebujem nového. Jasné, viem na čo myslíš, vŕta ti hlavou prečo nechcem bývať v izbe sám, však? Veď ja by som aj rád, ale to vieš, ťažko mi je samému, zišla by sa spoločnosť. A samozrejme ide o peniaze. To vieš, doktor Fico povedal, že šetrenia sa nedotknú obyčajných ľudí, len tých bohatších, ale stále nemám pocit, že s tým mojím platom patrím medzi elitu. Celé to je akési popletené, chudobný je vlastne bohatý a premiér je bohvie akým spôsobom bezdomovec. Vraj ani pošta sa mu nedá doručiť, lebo nie je kam. Zato mi schránku máme, keď už sme pri tom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ale späť k veci. Možno sa ti zdá čudné prečo ťa hľadám takto nadivoko, veď existuje kopa portálov, kde sa dá dať inzerát, no myslím, že tento spôsob mi vyhovuje viac. Chápeš, aspoň vieš do čoho asi ideš. Ťažko by som ti potom vysvetľoval, že ja som vlastne podľa papierov normálny... Hovorí sa, že za pokus nič nedáš. Tak hádam ma rodina nevydedí, keď to tu takto verejne rozoberám.

Čo ti ponúkam? Jednoducho úžasné miesto v trojizbovom byte na začiatku Petržalky. A to je len začiatok. Okrem super lokality má tento flek množstvo iných bonusov. Napríklad máme v izbe vešiak na prádlo, v kuchyni rýchlovarnú kanvicu a dokonca aj soľničku. To len tak na okraj, aby si si nemyslel, že sa budeš sťahovať do nezariadeného. Aj balkón máme. Taký maličký, ale aj tak je super.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám už o tebe dokonca vytvorenú takú neurčitú predstavu. V prvom rade by si mal byť človek. Nebudem sa hnevať, ani keby si nebol, ale bola by to výhoda, určite by sme mali menej starostí s dorozumievaním. Na pohlaví veľmi nezáleží, ale ak žena, tak nech poriadna. Nie, nemyslím na domáce práce, ani na varenie, ide len o to, že sa nesmieš báť pavúkov. Lebo ja sa bojím. Síce nemáme, ale čo ak predsa? A keby si nemala priateľa, môžeme zabiť dve muchy jednou ranou. Žartujem samozrejme. Asi... Musím sa priznať, že mám rád svoj organizovaný chaos, tak dúfam, že ti takéto veci nevadia. Ono to nie je také zlé, keď tak, treba povedať, kus upracem. Samozrejme ponožky si vymieňam pravidelne, toho sa báť nemusíš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie som zlý na iných, teda okrem ľudí, ktorí sú zlí na mňa. Aj s vecami sa viem podeliť. Rád si zdriemnem poobede, keď náhodou nie som v práci a inak celkovo chodievam spať relatívne skoro. No vôbec mi nevadí, keď chceš zostávať hore dlhšie, len hlavné svetlo by si mohol zhasnúť. Mám rád na večeru pizzu. Vieš, takú, čo si kúpiš zamrazenú v obchode. Vždy si na ňu pridám ešte pár deka salámy a syru a hneď je z toho labúžo. V poslednej dobe si pestujem fúziky, tak sa nesmej. Dobre no, nepestujem, je to skôr taký samorast, ale taký som šťastný, že mi konečne niečo na tom ksichte raší, proste som neodolal. Inak, ja sa veľmi na byte nezdržujem, to vieš, práca a tak. Akurát cez víkendy, pokiaľ nemám školu. A všeobecne sme na byte dobrý kolektív, vychádzame spolu vcelku fajn, možno je to aj tým, že sa veľmi nestretávame.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi by som ti mal niečo povedať aj k okoliu, však? Hneď vedľa paneláku je také super basketbalové ihrisko. Teda neviem, či je super, ja basketbal nehrávam, ale často je tam kopa detí a predstav si, aj športujú. Aj posilka je hneď vedľa. Tam som tiež ešte nikdy nebol. Blízko máme Billu a malé Tesco. Billa je akurát prerobená, vyzerá to tam teraz akosi elegantnejšie. V zime sa dá spúšťať na zadku z takého malého kopčeka za panelákom, letné využitie som preň ešte nenašiel. Máš auto? Máme parkovisko, len vieš ako to je, ťažko sa v noci hľadá miesto na parkovanie. Vedel si o tom, že v Petržalke boli parkoviská pôvodne riešené pre jedno auto na štyri byty? To asi preto je to také zlé. V blízkosti je viacero krčiem aj reštaurácií, ak by ťa smäd a hlad kváril. Dokonca aj čínske bistro, ak máš rád čínu, lebo ja hej.
Neviem, čo by som ti ešte. Pripravil som ti takú malú prezentáciu aj na fasabooku a krátke videjko. A ak budeš mať nejaké doplňujúce otázky, kľudne sa ozvi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo na záver? Teším sa na teba, hádam to celé dobre dopadne. Však vždy môže byť aj horšie, ako Rodžer hovorí...

Tak keby niečo, pozri na https://www.facebook.com/HladaSaSpolubyvajuci.
Alebo aj tu môžeš: http://skoidats44.wix.com/spolubyvajuci.

A keby aj nie, pošli ďalej, možno sa nájde niekto iný...


S láskou
Tvoj možno nový spolubývajúci

PS: S tými portálmi som to nemyslel vážne, jasné, že dám niekam inzerát. Asi...

Juraj Žák

Juraj Žák

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z davu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu